Liczba graczy: 2
Rekwizyty: kartka papieru, dwa różnokolorowe długopisy
Na kartce trzeba narysować pole gry, której jest dowolnej wielkości kwadrat. Dwa stykające się ze sobą boki są w kolorze czarnym, pozostałe dwa w kolorze czerwonym. Rzopoczynającego grę wyznacza się drogą losowania, ruchy wykonywane są przez przeciwników na zmianę. Ruch polega na narysowaniu na polu gry dwóch odcinków prostych tworzących kąt prosty. Jeden z rysowanych odcinków musi wychodzić z czarnego boku pola gry, a drugi z czerwonego boku. Dorysowywane odcinki mogą przecinać odcinki, które zostały narysowane wcześniej. Na jedną partię składają się 3 ruchy każdego gracza. Następnie oblicza się zdobyte obszary, czyli kwadraty, prostokąty i inne wielokąty prostokątne. Za obszar zdobyty przez gracza uznaje się ten wielobok, którego granice (boki) zawierają więcej odcinków jego koloru niż koloru przeciwnika. Obszar remisowy, tzn. ograniczony jednakową liczbą odcników czarnego i czerwonego koloru, nie jest zaliczany żadnemu z graczy. Zdobyty teren gracz zaznacza kółkiem swojego koloru. Zwycięża ten gracz, który zdobył więcej obszarów.