KARTA USŁUGI NR USC/SO - 15
|
|
ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY |
|
Podstawa prawna |
1. Art.10 ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz.993 zpóźn. zm.) |
Komórka odpowiedzialna | Referat Spraw Obywatelskich |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Dorota Puzio - podinspektor ds. ewidencji ludności
Krystyna Kłosowska-Szałaj - inspektor ds. ewidencji ludności i archiwum urzędu |
Sposób załatwienia sprawy | Wydanie zaświadczenia dot. zameldowania na pobyt stały. |
Wymagane dokumenty |
|
Opłaty | Czynność zameldowania na pobyt stały nie podlega opłacie skarbowej. |
Czas załatwienia sprawy | W dniu stawienia się strony. |
Tryb odwoławczy |
W terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji administracyjnej dotyczącej zameldowania do Wojewody Podkarpackiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Dęba. |
Inne informacje |
Czynność zameldowania dokonywana jest osobiście,a w przypadku nieobecności przez pełnomocnika posiadającego pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie,a w stosunku do osób przebywających za granicą potwierdzenia Konsula RP lub Notariusza Publicznego,
|
Formularze do pobrania |
Druk "Zgłoszenie pobytu stałego" (prosimy o wydruk w formacie A5) |
Metryczka Urzędu |
URZĄD MIASTA I GMINY NOWA DĘBA Adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba Konto bankowe:
BANK PEKAO S.A.
97 1240 2744 1111 0010 7170 1102
Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30, wtorek 8.30 - 16.30 |
Osoby odpowiedzialne |
Opracował: Aktualizacja: Monika Kozak, inspektor ds. dowodów osobistych ,10 czerwca 2013 r. |