KARTA USŁUGI NR GKS/DG - 02
|
LICENCJA NA WYKONYWANIE TRANSPORTU DROGOWEGO TAKSÓWKĄ NA OBSZARZE GMINY
LUB GMIN SĄSIADUJĄCYCH
|
Podstawa prawna |
-
Ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2004r . Nr 204., poz. 2088).
-
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 kwietnia 2004 r. w sprawie opłat za czynności administracyjne związane z wykonaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz.U.Nr 153,poz.1612).
-
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2004r. w sprawie wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych licencji (Dz.U.Nr 159, poz.1664).
|
Komórka odpowiedzialna |
Referat Spraw Komunalnych i Społecznych |
Osoba właściwa
do załatwienia sprawy |
Marek Powrózek - podinspektor ds. utrzymania budynków i urządzeń komunalnych oraz wspólnot mieszkaniowych
II piętro, pok. nr 203, tel. 8462671 w. 203 |
Sposób załatwienia sprawy |
Wydanie licencji. |
Wymagane dokumenty |
Wniosek (wydany w UMiG), do którego należy dołączyć:
-
odpis z rejestru przedsiębiorstw lub ewidencji działalności gospodarczej,
-
kserokopię zaświadczenia o nadaniu numeru identyfikacji statystycznej (REGON),
-
kserokopię zaświadczenia o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej (NIP),
-
zaświadczenie z rejestru skazanych stwierdzające niekaralność,
-
oświadczenie o ewentualnym zamiarze zatrudnienia kierowców,
-
wykaz pojazdów samochodowych wraz z urzędowo potwierdzonymi kopiami dowodów rejestracyjnych, a w przypadku, gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów - również dokument stwierdzający prawo do dysponowania nimi,
-
potwierdzoną kserokopię prawa jazdy odpowiedniej kategorii,
-
zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie transportu drogowego taksówką, potwierdzone zdanym egzaminem lub dokument potwierdzający 5-letnią praktykę w zakresie wykonywania tego transportu.
|
Opłaty |
-
Na obszar gminy - licencja na okres:
-
od 2 do 15 lat - 200 zł ,
-
powyżej 15 do 30 lat - 250 zł,
-
powyżej 30 do 50 lat - 300 zł .
-
Na obszar gmin sąsiadujących - licencja na okres :
-
od 2 do 15 lat - 280 zł,
-
powyżej 15 do 30 lat - 350 zł,
-
powyżej 30 do 50 lat - 400 zł.
|
Czas załatwienia sprawy |
Do 30 dni od złożenia wniosku. |
Tryb odwoławczy |
W terminie 14 dni od daty otrzymania licencji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Dęba. |
Inne informacje |
Na obszarze działania obejmującym również gminy sąsiadujące - wymagane jest zawarcie porozumienia wszystkich gmin mieszczących się na terenie tego obszaru. |
Formularze do pobrania |
|
Metryczka Urzędu |
URZĄD MIASTA I GMINY NOWA DĘBA
Adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba
Konto bankowe: 97 1240 2744 1111 0010 7170 1102 BANK PEKAO S.A.
Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30, wtorek 8.30 - 16.30
E-mail: gmina@nowadeba.pl
Strona internetowa: www.nowadeba.pl |
Osoby odpowiedzialne |
Opracował:
Marek Powrózek - podinspektor ds. utrzymania budynków komunalnych - 19.12.2004r.
Sprawdził:
Ewa Rozenbajgier - Kierownik Referatu GKS - 22.12.2004r.
Zatwierdził:
Wiesław Ordon - Sekretarz Gminy - 29.12.2004r. |